شیخ حسین انصاریان: جوان‌ها گول مسیحیت را نخورند!

image_pdfimage_print
شیخ حسین انصاریان: جوان‌ها گول مسیحیت را نخورند!
شیخ حسین انصاریان: جوان‌ها گول مسیحیت را نخورند!

شیخ حسین انصاریان واعظ مشهور شیعه در یکی از منبرهای خود به جوانان مسلمان هشدار داده گول مسیحیان را در کانالهای ماهواره‌ ای نخورید .

یکی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران فراگیر نشان دادن اربعین در بین ادیان دیگر است، بر همین اساس عکاسان و خبرنگاران زیادی در مسیر راهپیمایی کربلا بسیج می‌شوند تا آن دسته فرقه‌های کوچک مسیحی را که به دلایل مختلف با شکل و شمایل خاص در راهپیمایی دیده می‌شوند ثبت کنند و از آن به عنوان استقبال گسترده مسیحیان از اربعین و قیام امام سوم شیعیان و این دست مسائل استفاده کنند.

همزمانی این استفاده ابزاری با پروژه عظیم‌تر مسیحیت ستیزی به صورت سازمانی و تشکیلاتی دنبال می‌شود، به گاف‌هایی منجر می‌شود که جمع کردن آن کار ساده‌ای نیست.

در روزهای گذشته خبرگزاری‌های دولتی ده‌ها عکس از اربعین منتشر کردند که نشان می‌داد تعدادی از مسیحیان در آن شرکت کردند، با این حال در همین ایام مراسم مذهبی در ایران انجام شده که «شیخ حسین انصاریان»، واعظ مشهور شیعه در آن سخنرانی کرده و در اظهاراتی جنجالی گفته «گول مسیحیان را نخورید».

او با شرحی از حال و هوای معنوی راهپیمایی اربعین و اینکه گروهی از مسلمانان حتی با وجود فقر هر آنچه دارند برای نذری پخش می‌کنند و عده‌ای واکس می‌زنند گفته «ما هیچ فرهنگ محبتی در عالم نداریم مسیحیان در ماهواره دائم شبانه روز مردم را به زبان فارسی دعوت به دین مسیحیت می‌کنند و می‌گویند دین ما دین محبت است ولی آنها محبت به خصوص خود را دارند مسیحیان با ارتششان تا حالا یک میلیون نفر را در عراق کشته‌اند چند هزار زن و بچه کشته‌اند این محبت مسیحیت است در تمام دنیا در آفریقا و آمریکای شمالی و جنوبی ۲۰۰ سال است مسیحیت دارد مردم را می‌کشند. و نفت و طلای ملت‌ها را غارت می‌کنند».

جوان‌های شیعه هوشیار باشند!
او در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرده «جوان‌ها گول مسیحیت را نخورند که می‌گویند دین ما دین محبت است بلکه دین خشونت است دین دزدی و غارتگری و دین آدم‌کشی است. بلکه اسلام دین محبت است یک تجلی‌گاهش همین زیارت اربعین است که ۳۰ میلیون یا ۲۴ میلیون زائری که پیاده می‌روند همه به هم کمک می‌کنند همه پای مجروح شده را حمل می‌کنند».

اینکه با وجود ممنوعیت ماهواره و پارازیت‌ها، شیخ چطور پای ماهواره نشسته مشخص نیست، اما نه به گزارش رسانه‌های غربی و عربی بلکه به روایت خبرگزاری‌های داخلی در جنگ سوریه و عراق که یک سر آن دولت‌های اسلامی و سر دیگر آن داعش و ده‌ها گروه مسلمان دیگر هستند تا امروز هزاران کشته، صدها هزار مجروح و میلیون‌ها آواره از خود به جای گذاشته است.

یک سال پیش آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان خطاب به رهبران مسلمان دنیا گفت، که از خود بپرسید چرا این حجم مسلمان به جای اینکه پناهنده کشورهای دیگر مسلمان مثل ایران یا عربستان شوند به دامن کشورهای اروپایی و مسیحی پناهنده می‌شوند؟

انصاریان درحالی از محبت در اسلام سخن می‌گوید، که حتی سران ارشد کشورهای اسلامی و به اصطلاح نخبگان جهان اسلام ظرفیت و توان نشستن پشت میز مذاکره برای صلح را هم ندارند. ایران و عربستان بیش از سه دهه است که نتوانستند اختلافات خود را حل و فصل کنند و هیچ یک از طرفین نه دنبال «صلح» است نه به قول انصاریان «محبت».

تنها در یک ماه گذشته بیش از هفت بمب‌گذاری در کشورهای اسلامی صورت گرفته که همگی آنها را طالبان و داعش بر اساس «محبت» به عهده گرفته است. در جنگ یمن حوثی‌ها و دولت سعودی با «محبت» به سمت هم بالستیک شلیک می‌کنند و در سوریه ارتش علوی بشار اسد، مدافعان شیعه حرم، جبهه النصره و اسلامگرایان سنی داعش با محبت یکدیگر را سلاخی می‌کنند.

منبع : محبت نیوز

About ASHNAIE

کسی‌که همهٔ این چیزها را تصدیق می‌كند، می‌گوید: «آری! من بزودی می‌آیم!» آمین! بیا ای عیسی، ای خداوند! فیض عیسی خداوند با همهٔ شما باد، آمین!

View all posts by ASHNAIE →

دیدگاهتان را بنویسید