نسل جوان ایران به دنبال جایگزینی برای اسلام هستند

image_pdfimage_print
نسل جوان ایران به دنبال جایگزینی برای اسلام هستند
نسل جوان ایران به دنبال جایگزینی برای اسلام هستند

ایران در لیست دیدبان جهانی سازمان درهای باز رتبه ۱ تا ۱۰  را از لحاظ جفای به مسیحیان دارد. اما در وانفسای این جفاها بوی تغییراتی نیز به مشام می رسد.

مسلمانان در ایران بیشتر از هر زمان دیگر پذیرای پیغام انجیل هستند و نوکیشان مسیحی هم بخاطر ایمانشان به مسیح مورد جفا، بازداشت و زندان و حتی خطر اعدام قرار دارند.
مسیحیان آگاهند که هرگونه فعالیت در راستای ابراز اعتقاداتشان و آگاهی ماموران و مقامات امنیتی و دولتی از فعالیت های مسیحی شان خطرات و عواقب بدی را برای آنان در پی خواهد داشت . به نقل از سرویس خبری میسیون برنامه رادیویی فارسی زبان کلام امید داستانی را که به تازگی در زندگی آقای “ر” و همسرش خانم “س” که از شنوندگانشان هستند اتفاق افتاده را بازگو می کند.
با خبردار شدن مقامات از فعالیت های کلیسایی آقای “ر” و خانم “س” در کلیسای خانگی، این دو تن دستگیر و پس از هفته ها بازجویی به قید وثیقه آزاد شدند. این زوج مسیحی در نامه ای به مسئول ایرانی رادیو کلام امید شهادت دادند که درک و فهمشان از کلام خدا نقشی اساسی در ثابت قدمی شان بازی کرده است. آنها اظهار داشتند: “می خواهیم خدا را برای دعاهای شما شکر کنیم. وقتی در زندان بودیم، گاهن درباره شما فکر می کردیم و مطمئن بودیم که خدا در هر شرایطی از ما استفاده می کند. ایمان داریم که اگر ما ایرانیان تعالیم حقیقی عیسی مسیح را بشنویم، به فیض خدا قادر خواهیم بود تا بدون توجه به آزمایشات و سختی ها بر ایمان خود استوار بایستند. عیسی مسیح در حال بنای کلیسای خود در ایران است.”
تیم رادیویی مذکور با پاسخ هایی که از شنوندگانشان می گیرند تشویق و تقویت می شوند تا پیغام انجیل را با وجود محدودیت های شدید اعمال شده از سوی دولت اسلامی ایران به داخل کشور برسانند.
این گروه رادیویی همچنین کنفرانس هایی را برای ایمانداران ایرانی برگزار می کند. رهبران این تیم تا کنون مراسم عروسی مسیحی برگزار کرده اند، برای کسانی که نیازهای خاص دارند دعا کرده اند، عشاء ربانی را برقرار کرده اند و نو ایمانان را تعمید داده اند.
یکی از شنوندگان به این رادیو می نویسد: “کار امروز خداوند در ایران کمی از یک بیداری روحانی ندارد.” قطعن نسل جوان امروز ایران نیز سرسختانه به دنبال جایگزینی برای “اسلام” هستند.

About ASHNAIE

کسی‌که همهٔ این چیزها را تصدیق می‌كند، می‌گوید: «آری! من بزودی می‌آیم!» آمین! بیا ای عیسی، ای خداوند! فیض عیسی خداوند با همهٔ شما باد، آمین!

View all posts by ASHNAIE →

دیدگاهتان را بنویسید