نماینده خامنه‌ای در کردستان: غربی‌ها با تبلیغ مسیحیت می‌خواهند جوانان را منحرف کنند

image_pdfimage_print

نمانیده ولی فقیه در استان کردستان به مسیحیت و ماهواره‌ حمله کرده و غرب را متهم کرده که جوانان را با تبلیغ آن منحرف می‌کند تا بنیاد خانواده‌ها از هم پاشیده شود.

photo_2017-02-17_11-49-11

به گزارش «محبت نیوز» نماینده‌ی ولی فقیه در استان کردستان مدعی شده اسلام گرایی در دنیا دین اسلام را به سمتی می‌برد که به دین اول در جهان تبدیل شود، اما غربی‌ها با تبلیغ ادیان دیگر مانند مسیحیت و زرتشت، بهائیت سعی در انحراف جوانان دارند.

سیدمحمد حسینی‌شاهرودی گفته، خباثت سردمداران به ظاهر مسلمان مثل پادشاهان عربستان و رئیس جمهور ترکیه و لیبی هم چون پلیدی و خباثت شخصی مانند صدام است.

او گفته افرادی که فریب اعتقادات و عقاید جبهه کفر و باطل را خوردند و به اعمال زشت و غیرخدایی مرتکب شدند چهره اسلام در دنیا را خدشه‌دار کردند.

حسینی‌شاهرودی شبکه‌های ماهواره ای را ابزاری برای تزلزل در بنیاد خانواده‌ها دانسته و گفته «برنامه‌ها و محتواهای شبکه‌های ماهواره‌ای خانواده‌ها را متزلزل و بنیاد آنها را سست می‌کند این اهداف به شدت از سوی غرب دنبال می‌شود».

او افزود: «با اشاره به اینکه قرآن کریم خطر یهود و دشمنان را مکرر گوشزد می‌کند، گفت: دشمن و یهودیان هر نوع تلاشی می‌کنند تا مسلمانان را از دین برگردانند بنابراین باید مواظب باشیم و پشت سر شیطان حرکت نکنیم.»

About منبع : محبت نیوز

View all posts by منبع : محبت نیوز →

دیدگاهتان را بنویسید