“پناهجوی مسیحی نما” به دلیل آزار جنسی دختر سوئدی در کلیسا گناهکار شناخته شد!

image_pdfimage_print

این پناهجوی افغان در سال ۲۰۱۴ میلادی به دنبال گرویدن به مسیحیت به سوئد پناهنده شد، اما درخواست پناهندگی وی یکسال بعد رد شد. با این حال و از آنجا که او گذرنامه‌ای نداشت به افغانستان بازگردانده نشد.

به گزارش «محبت نیوز» دادگاهی در سوئد یک پناهجوی ۱۹ ساله افغان را به جرم آزار جنسی یک دختر ۱۴ ساله در کلیسای مسیحیان گناهکار شناخت و او را به یک زندان تعلیقی و پراخت جریمۀ ۷ هزار کرونی (معادل ۷۳۰ یورو) محکوم کرد.

به گفته یورونیوز، عارف مرادی به بهانه ماساژ دادن بدن یک دختر نوجوان، «مکررا» سینه و باسن او را لمس کرده بود. این اتفاق در ماه نوامبر ۲۰۱۶ در مراسم تثبیت ایمان (baptism confirmation) در شهر سودرشوپینگ واقع در جنوب شرقی سوئد رخ داد. مرادی در آن هنگام سرگروه بود.

صدور حکم مجازات توسط دادگاه سوئد واکنش‌های مخالفان و موافقان را برانگیخته است. در عرض چند ساعت پس از صدور حکم، عارف مرادی و ده‌ها نفر از حامیانش در شبکه‌های مجازی دختر نوجوان را به «دروغگویی» متهم کرده و خواستار «تنبیه» وی شدند.

به گفته قربانی آزار جنسی، این پناهجوی افغان از او و دوست دیگرش خواسته بود که در صورت تمایلشان آنها را ماساژ دهد. با وجود این که هر دو دختر پیشنهاد وی را رد کرده بودند، اما او همچنان به ماساژ شانه‌های آنان ادامه داد و در حین ماساژ تعمدن به نقاطی از بدن یکی از آنها را دست زد. ادعاهای این دختر به دادگاه منجر به محکومیت متهم شد.

این پناهجوی افغان در سال ۲۰۱۴ میلادی به دنبال گرویدن به مسیحیت به سوئد پناهنده شد، اما درخواست پناهندگی وی یکسال بعد رد شد. با این حال و از آنجا که او گذرنامه‌ای نداشت به افغانستان بازگردانده نشد.

سال گذشته بعد از معاینه دندانپزشکی مشخص شد که برخلاف ادعای عارف مرادی وی ۱۷ ساله نیست بلکه ۱۸ ساله است و فردی بالغ به شمار می‌رود و به همین دلیل هم مشمول قوانین قضایی بزرگسالان است.

عارف مرادی در یک پست فیسبوکی اعلام کرد که ادعای قربانی نادرست است و هدف وی از این کار مخدوش کردن شخصیت وی بوده است. این پست او واکنش‌های بسیاری را در حمایت و یا مخالفت با وی در پی داشته است.

About منبع : محبت نیوز

View all posts by منبع : محبت نیوز →

دیدگاهتان را بنویسید