آلمانی ها به پناهجویان مسلمان در این کشور نحوه برخورد با زنان را آموزش می دهند

image_pdfimage_print

اکثر پناهجویان که از کشور های اسلامی به آلمان رفته اند، مجرد می باشند

teacher_germny
آلمانی ها به پناهجویان مسلمان در این کشور نحوه برخورد با زنان را آموزش می دهند

هورست ونزل، مدرس ۲۷ سالۀ آلمانی، به مردان ثروتمند آلمانی آموزش می دهد تا چگونه با زنان جوان بدون استرس، رابطه برقرار کنند. دستمزد این کارشناس ویژه برای تدریس خصوصی یک فرد در یک روز معادل ۱۵۰۰ دلار امریکا می باشد.

به گفته صدای آمریکا، حالا با سرا زیر شدن بیش از یک میلیون پناهجو در آلمان، دوره های آموزشی ونزل، محدود به مردان ثروتمند آلمانی نمی گردد، اکنون وی به صورت دواطلبانه و رایگان، شماری از پناهجویان مسلمان عراقی و سوری را نیز آموزش می دهد تا آنان بتوانند با زنان و دختران جوان رابطه برقرار کنند.

اکثر این پناهجویان را مسلمانانی تشکیل می دهد که از کشور های جنگ زده خاورمیانه به آلمان پناه آورده اند. روابط میان مردان و زنان در کشور های اسلامی تفاوت عمده ای با کشور های غربی مانند آلمان دارد و نحوه  ناصحیح برخورد این دسته از پناهجویان که از کشورهای اسلامی آمده اند با زنان و دختران در آلمان حساسیتهای ویژه ای را بر انگیخته است.

“ونزل” بر این باور است که ایجاد رابطه صحیح در میان مردان و زنان، بهترین راه پیش روی برای ادغام هر چه بهتر پناهجویان با جامعه آلمان می باشد و به همین دلیل، وی تصمیم گرفت تا مبانی ارتباط صحیح با زنان را به  صورت رایگان به پناهجویان مسلمان نیز آموزش بدهد.

منبع : محبت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید