ممانعت از حضور هنرمند مشهور زن مسیحی در کنسرت بنیامین

image_pdfimage_print

باوجود هماهنگی‌های قبلی به «ملانی آوانسیان» هنرمند ارمنی در کنسرت بنیامین اجازه داده نشد روی صحنه برود.

ممانعت از حضور هنرمند مشهور زن مسیحی در کنسرت بنیامین

روز یکشنبه پنجم دی در کنسرت بنیامین بهادری از حضور «ملانی آوانسیان» نوازنده ویلن سُل روی صحنه جلوگیری شد.

کنسرت بنیامین بهادری، خواننده پاپ با عنوان «پری‌زاد» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی بدون حضور نوازنده زن گروه «ملانی آوانسیان» (نوازنده ویلن سل) اجرا شد.
براساس این گزارش، این نوازنده مسیحی باوجود هماهنگی‌های اداری قبلی، اجازه حضور و ساز زدن روی صحنه را پیدا نکرد و تا پایان اجرا صندلی او روی صحنه خالی برجای ماند.

سلیم احمدی، مدیر برنامه بنیامین بهادری عنوان کرد مراحل اداری برای حضور «ملانی آوانسیان» در شب تولد عیسی مسیح طی شده بود و آنها امیدوار بودند که بتوانند در کنار این هنرمند مسیحی اجرای خوبی برای هموطنان مسیحی داشته باشند.

وی عنوان کرد دقایقی پیش از اجرا از حضور ملانی آوانسیان روی صحنه جلوگیری شد و گروه نیز تصمیم گرفت به احترام این هنرمند و مردمی که در انتظار اجرایش بودند و تبعیت از قانون، صندلی خالی و ساز ایشان را به صورت نمادین روی صحنه قرار دادند.

بنیامین بهادری هم تاکید کرد که اکثر مدیرانی که در جریان حضور ملانی آوانسیان به عنوان نوازنده بودند، مخالفتی نداشتند و او شخصن با چند نفری که صحبت کرده، هر کدام کمک کردند و این باعث امیدواری گروه شد.

این خواننده پاپ، این اتفاق را حاصل خرابکاری یک نفر دانست که به زودی دستش رو خواهد شد.
وی، ملانی آوانسیان و برادرش استیو آوانسیان را دو ستاره مهم کنسرت «پریزاد» دانست که استیو با ساز زدن و ملانی با صندلی خالش‌اش در روز میلاد مسیح در اذهان باقی می‌مانند.

ملانی آوانسیان نوازنده ویلن سل و ارمنی‌تبار است که به همراه برادرش استیو برای اجرا در کنسرت بنیامین حضور داشته است.

منبع : محبت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید