نماینده خامنه‌ای در دانشگاه: ترویج مسیحیت در هرمزگان رو به افزایش است

image_pdfimage_print

نماینده ولی فقیه در دانشگاه هرمزگان از افزایش شمار کلیساهای خانگی و رشد مسیحیت در استان هرمزگان ابراز نگرانی کرده است.

mohammad_ebadizadeh

به گزارش«محبت نیوز» محمد عبادی‌زاده روز پنجشنبه (۲۸ بهمن) در نشستی با گروهی از اساتید دانشگاهی و نخبگان علمی این استان تاکید کرده، «متاسفانه در استان هرمزگان هیچگونه حمایت بنیادی از بنگاه‌های تولیدی مولد کار جدی انجام نداده ایم. به طور مثال صنایع دستی می‌تواند اشتغال زنان را در خانه فعال کند. برای داشتن اقتصاد پویا باید به فعال سازی چرخه اقتصاد خانگی کمک کرد».

او از مشکلات اقتصادی و عدم سرمایه‌گذاری برای بهبود وضعیت هرمزگان انتقاد کرده و نسبت به وخیم شدن وضعت طلاق نیز هشدار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر وی با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در برخی از شهرستان‌های استان هرمزگان گفته، «نسبت طلاق به ازدواج سه به یک است از هر سه ازدواج یک طلاق به ثبت می‌رسد که این آمار نگران کننده است و هنوز هیچ اقدامی برای ترویج ازدواج آسان در استان صورت نگرفته است».

اما یکی از مباحثی که نمانیده ولی فقیه در استان هرمزگان نسبت به آن هشدار داده، افزایش گرایش مردم به مسیحیت و تشکیل کلیساهای خانگی است.

او مدعی شده «نحله‌های انحرافی با تامین بودجه از خارج کشور فعالیت‌های خود را در استان هرمزگان گسترش داده‌اند و شاهد ترویج مسیحیت در استان هستیم و کلیساهای خانگی در استان در حال شکل‌گیری است».

انتشار اخبار و گزارش‌های رسمی از گسترش مسیحیت در نقاط مختلف کشور به خصوص در سال‌های اخیر روندی رو به رشد به خود گرفته، اما این از معدود دفعاتی است که گفته شده مسیحیت و کلیساهای خانگی در بین شهروندان استان هرمزگان مورد توجه قرار گرفته است.

About منبع : محبت نیوز

View all posts by منبع : محبت نیوز →

دیدگاهتان را بنویسید