حمایت «فرقه مورمونها» از قانونی شدن مصرف ماری جوانا

image_pdfimage_print

کلیسای بدعتی مورمون اعلام کرد تحت شرایط خاصی که به فرماندار ایالت یوتا ارائه کرده است حامی لایحه ایست که مصرف ماری جوانا را برای مصارف پزشکی آزاد مجاز میکند.

-این فرقه بدعتی پیش ازطرح رسمی این لایحه از مخالفان سرسخت آن بود. قرار است پیش از انتخابات میان دوره ای آمریکا این قانون تصویب شود.

گری هربرت فرماندار یوتا در این زمینه گفت او از قانونگذاران خواسته است به رغم نگرانی‌های ایجاد شده، تا پیش از انتخابات میان دوره این ایالت یک جلسه ویژه برای بحث درباره این قانون برگزار شود. در صورتی که لایحه تصویب شود، بر اساس شرایط کلیسای مورمون مفاد آن بازنگری خواهد شد و اگر تصویب نشود، چارچوب جدیدی برای بررسی مجدد آن در نظر گرفته خواهد شد.

ایالت یوتا از محافظه کارترین ایالات آمریکاست و در حالی این لایحه را مطرح کرده است که در سی ایالات دیگر آمریکا مصرف پزشکی ماری جوانا از مدتها پیش قانونی اعلام شده است.

در ایالت یوتا که از ایالات مذهبی آمریکا به شمار میرود نگرانیهای بی شماری درباره افزایش مصرف بی رویه ماری جوانا به بهانه آژاد شدن مصرف پزشکی آن صورت گرفته است، اما اکنون رهبر کلیسای بدعتی مورمونها در این ایالت میگوید این کلیسا مایل است بخشی از تلاشهایی باشد که «درد و رنج انسانها را کاهش می‌دهد»

مورمونها (مورمونیسم)، که پیروان آن به مورمونها و قدیسان آخر زمان (اِل دی آِس) معروف هستند، در کمتر از دویست سال پیش بوسیله مردی بنام جوزف اسمیت بوجود آمد.

ژوزف اسمیت موسس این فرقه منحرف در سال ۱۸۳۰ چنین می گوید : “در دعا در رویا می بینم که پدر و مسیح ظاهر می شوند و می گویند هیچ کدام از کلیساهای که وجود دارند درست نیستند و او مسئول درست کردن کلیسای درست است ”

چنین ادعای حتی اگر اعتقادات این گروه مخالف انجیل نبود بی احترامی به روح القدس است که کلیسا را در ایمان صحیح محفوظ نگه داشته است و بی احترامی به قدرت خدای پدر و بی احترامی به مسیح به عنوان سر کلیسا است.

مورمونها امروزه در دنیا در حدود ۱۰ میلیون نفر هستند و اکثرن در آمریکا زندگی می کنند اگرچه فعالیتهای انحرافی خود را به همه جای عالم پخش می کنند.

About منبع : محبت نیوز

View all posts by منبع : محبت نیوز →

دیدگاهتان را بنویسید