وزیر مهاجرت دانمارک: مایلم مسجد را با خاک یکسان کنم

image_pdfimage_print

سخنان امام مسجد مسلمانان شهر «اورهوس» دانمارک درباره زنان نه تنها به خشمی عمومی در این کشور دامن زده بلکه منجر به اظهارنظر رسمی اینگر استویبرگ وزیر مهاجرت، همپیوستگی و مسکن دانمارک نیز شده است.

اینگر استویبرگ وزیر مهاجرت، همپیوستگی و مسکن دانمارک

«محبت نیوز»- تلویزیون کانال ۲ دانمارک از طریق یک دوربین مخفی بیانات «ابو بلال اسماعیل» امام مسجد مسلمانان شهر «اورهوس» دانمارک را ضبط و از همین کانال تلویزیونی پخش نمود.

به گزارش استکهلمیان، فیلم ضبط شده تلویزیون کانال ۲ دانمارک «ابو بلال» امام مسجد را نشان می دهد که به «منبر» رفته و مشغول موعظه است. وی از جمله بیان می دارد که زنانی که به همسران خود خیانت کنند می بایست «تا سرحد مرگ سنگسار شده و یا بر اساس قوانین شریعه شلاق زده شوند.»

بیاناتی که نه تنها به خشمی عمومی در دانمارک دامن زده بلکه منجر به اظهارنظر رسمی خانم اینگر استویبرگ وزیر مهاجرت، همپیوستگی و مسکن دانمارک نیز شده است.

این وزیر دانمارکی اینبار ملاحضات سیاسی را بکلی به کناری نهاده و در واکنش به بیانات «ابو بلال اسماعیل» امام مسجد مسلمانان «اورهوس» گفت:

«بیش از هر چیزی مایلم که این مسجد را با خاک یکسان کنم.»

وزیر مهاجرت دانمارک همچنین به «ابو بلال اسماعیل» توصیه کرد که بهتر است چمدانهای خود را از هم اینک ببندد چون او و افرادی مانند او نه جایی در دانمارک و نه تعلقی به این کشور دارند و «از دانمارک به بیرون انداخته خواهند شد».

About امید محمدیه

آسمان وزمین زايل خواهد شد اما سخنان من هرگز زوال نخواهدپذیرفت. متی 33 -35

View all posts by امید محمدیه →

دیدگاهتان را بنویسید