1

بنگلادش :پرتاب بمب به منزل مسکونی یک خانواده مسیحی

vبنگلادش :پرتاب بمب به منزل مسکونی یک خانواده مسیحی
بنگلادش :پرتاب بمب به منزل مسکونی یک خانواده مسیحی

س از پرتاب بمب توسط مهاجمان ناشناس در خانه یک خانواده مسیحی در بنگلادش دو نفر زخمی شدند!

نیمه شب سه شنبه ۳ می ۲۰۱۶ مهاجمان ناشناس پس از پرتاب بمب دست ساز به خانه مسکونی یک خانواده مسیحی در منطقه مسیحی نشین چوادانگا غربی در بنگلادش متواری شدند بر  اثر این حادثه  دو نفر را زخمی شدند.

نشریه بریتانیایی دیلی میل  گفته است مهاجمین  ابتدا با پرتاب بمب به منزل این خانواده مسیحی یک مرد ۴۵ ساله زخمی کردند که پس از متواری شدن  اهالی روستا به تعقیب آنان پرداختند که با پرتاب یک بمب دست ساز دیگر یکی دیگر از اهالی روستا زخمی شد.

حملات زنجیره ای که منجر به قتل  مسیحیان، هندوها و سایر اقلیتهای مذهبی در سراسر بنگلادش  توسط مسلمانان افراطی رو به گسترش است.

گروه اسلامی/تروریستی داعش مسولیت اکثر این حملات را بر عهده گرفته است ،همینطور روز شنبه ۳۰ آپریل نیز  یک خیاط ۵۰  ساله هندو توسط سه مهاجم ناشناس به اتهام توهین به محمد پیامبر مسلمانان به قتل رسید،که داعش مسولیت این حمله را نیز بر عهده گرفت.

دو تن از فعالان همجنسگرا نیز  در هفته گذشته، نیز به قتل رسیدند که  مسولیت این حمله توسط شاخه بنگلادشی القاعده بر عهده گرفته شد.

اسلامگرایان در سه سال گذشته  مظنون به قتل حداقل ۳۰ تن  اعضای اقلیت های مذهبی، وبلاگ نویسان سکولار و دیگر فعالان لیبرال، خارجی ها و روشنفکران در بنگلادش میباشند.