یک راهبه جزئیات سر بریدن کشیش فرانسوی را فاش کرد

image_pdfimage_print
یک راهبه جزئیات سر بریدن کشیش فرانسوی را فاش کرد
یک راهبه جزئیات سر بریدن کشیش فرانسوی را فاش کرد

راهبه فرانسوی نجات یافته از ماجرای گروگان‌گیری کلیسایی در فرانسه، جزئیات بریدن سر کشیش فرانسوی به دست عناصر تروریستی داعش را فاش کرد.

“دانیل” راهبه فرانسوی، که از ماجرای گروگان‌‌گیری در کلیسایی در شمال فرانسه نجات یافته، جزئیات این ماجرا را که گروهک اسلامگرای داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت و با ۳ کشته پایان یافت، فاش کرد.

العربیه به نقل از شبکه تلویزیونی “سی ان ان”  اعلام کرد که افراد مهاجم که به زبان عربی صحبت می کردند و عملیات خود را به تصویر کشیدند، کشیش فرانسوی را مجبور به زانو زدن کردند و بعد چاقو را زیرگلوی او گذاشتند و این کشش ۸۶ ساله را سر بریدند.

اسلامگرایان داعش مسئولیت عملیات شمال غرب فرانسه را که به کشته شدن کشیش منجر شد به عهده گرفت و اعلام کرد که دو عضو داعش این عملیات را انجام داده اند.

به نقل از یورو نیوز ، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان نیز حمله به کلیسای شهر سنت اتین دو رورِ و کشته شدن یک کشیش در این حادثه را محکوم کرد و آن را وحشیانه خواند.

فدریکو لومباردی، مدیر دفتر رسانه ای واتیکان می گوید: «ما در کنار کلیسای فرانسه، اسقف روئن و همه مردم فرانسه هستیم. این واقعیت که این حمله در کلیسا اتفاق افتاده و یک کشیش کشته شده، کسی که عشق نسبت خدا را تبلیغ و مردم را موعظه می کند، ما را عمیقن در شوک فرو برد. این توهین به یک مکان مقدس برای احساسات ما و احساسات مذهبی، بسیار وحشتناک است.»

About ASHNAIE

کسی‌که همهٔ این چیزها را تصدیق می‌كند، می‌گوید: «آری! من بزودی می‌آیم!» آمین! بیا ای عیسی، ای خداوند! فیض عیسی خداوند با همهٔ شما باد، آمین!

View all posts by ASHNAIE →

دیدگاهتان را بنویسید