نفرین های واعظ سنی برای نابودی آمریکا،روسیه و اسراییل

image_pdfimage_print
نفرین های واعظ سنی برای نابودی آمریکا،روسیه و اسراییل
نفرین های واعظ سنی برای نابودی آمریکا،روسیه و اسراییل

شیخ احمد منایی یک واعظ اسلامی در خطبه های نماز عید قربان مسلمانان با “برادران خوک و میمون” خطاب کردن یهودیان در خطبه ای سرشار از لعنت! از الله خواستار نابودی کامل ایالات متحده،روسیه شده است!

شبکه تلوزیونی الممری ویدئویی منتشر کرده است که در تاریخ ۱۲ سپتامبر روز عید قربان مسلمانان شیخ احمد منایی واعظ مسلمان در مسجد مقری شهر اربد  واقع در اردن در خطبه ای با اشاره به یهودیان به عنوان “برادران میمون و خوک” شروع به نفرین و لعنت می کند،این واعظ عرب میگوید: الله ، امریکا، روسیه،و  خاخام های تهران و ملا های قم را از روی زمین نیست و نابود کند!

این واعظ  عرب سنی در ابتدای خطبه خود در حمایت گروه های اسلامی/تروریستی و سنی های سوریه و عراق و یمن برای از بین بردن و غارت یهودیان اسراییل  ،رافضی ها(شیعیان) دعای خیر میکند.

شیخ احمد میگوید : “ما شاهد توطئه های امریکا، روسیه، و اروپا، همراه با یهودیان و تعدادی از اعراب خائن و فریب خورده که بهار عربی را به راه انداختند تا نابودی اسلام و انحراف از آرمانهای انتفاضه فلسطین را به وجود آورند.”!

  در انتها هم از الله خدای خود خواهان بالا رفتن پرچم اسلام برای تمام بشریت میشود و از الله میخواهد از تا سربازان خود را برای جنگ با اسراییل سرازیر غزه کند.

منبع : خبرگزاری صدای مسیحیان ایران

About ASHNAIE

کسی‌که همهٔ این چیزها را تصدیق می‌كند، می‌گوید: «آری! من بزودی می‌آیم!» آمین! بیا ای عیسی، ای خداوند! فیض عیسی خداوند با همهٔ شما باد، آمین!

View all posts by ASHNAIE →

دیدگاهتان را بنویسید