خدا شما را دوست دارد

image_pdfimage_print
خدا شما را دوست دارد
خدا شما را دوست دارد

زیرا خدا جهانیان را آنقدر محبت نمود، و آنقدر آن را محبت نمود که ( حتی ) پسر یگانه (منحصر به فرد) خود را داد، تا هر که به او ایمان بیاورد ( توکل کند، اعتماد نماید) هلاک نگردد (نابود نشود، گم نشود) بلکه صاحب حیات جاودان ( ابدی) شود. یوحنا ۳: ۱۶

یوحنا ۳ : ۱۶ میگوید که خدا جهانیان را آن قدر دوست داشت که پسر یگانه خود را برای آن قربانی نمود.
خدا شما را دوست دارد! شما برای او ارزش خاصی دارید. خدا شما را به خاطر اینکه آدم خوبی هستید و یا کارهای خوبی انجام میدهید، دوست ندارد. او شخص شما را دوست دارد! زیرا او محبت است. محبت کاری نیست که توسط خدا انجام میشود، بلکه خدا خودش محبت است. محبت در طبیعت خداست.
محبت خدا خالص و دائمی است. شما نمیتوانید این محبت را کسب نمایید، و هیچ کس نیز لایق آن نیست. این محبت تنها از طریق ایمان قابل دریافت است.
در افسسیان ۳ : ۱۹ پولس دعا میکند تا ما محبت خدا را بشناسیم. وقتی ما به این شناخت میرسیم، از درون تقویت میشویم. وقتی دروناً تقویت شدیم، مشکلات بیرونی نمیتوانند ما را شکست دهند.
اگر شما شخصاً این محبت را دریافت نکرده باشید، نمی توانید آن را به دیگران بدهید. اجازه دهید خدا شما را محبت نماید. این محبت را خودتان شخصاً تجربه نمایید و از آن اشباع گردید. خود را در میان این محبت قرار دهید. اجازه دهید این محبت شما را تقویت نماید و سپس آن را با دیگران تقسیم نمایید.

این را بگویید:
“خدا مرا دوست دارد. من برای او ارزش دارم. من امروز محبت عظیم و ابدی او را دریافت میکنم و درونم تقویت میشوم.”

About ASHNAIE

کسی‌که همهٔ این چیزها را تصدیق می‌كند، می‌گوید: «آری! من بزودی می‌آیم!» آمین! بیا ای عیسی، ای خداوند! فیض عیسی خداوند با همهٔ شما باد، آمین!

View all posts by ASHNAIE →

دیدگاهتان را بنویسید