یک پسر نوجوان به عشق پیامبر اسلام دست خود را قطع کرد!

image_pdfimage_print
یک پسر نوجوان به عشق پیامبر اسلام دست خود را قطع کرد!
یک پسر نوجوان به عشق پیامبر اسلام دست خود را قطع کرد!

پسر بچه پاکستانی پس از اینکه توسط روحانی مسجد کافر خطاب شد،به عشق محمد[پیامبر اسلام] دست خود را قطع کرد!

پلیس پاکستان امام جماعت یک مسجد را به اتهام  تحریک به خشونت  بازداشت کرد ، پس از اینکه یک پسر ۱۵  ساله توسط او  کافر خوانده شد پسر نوجوان به خانه رفت و دست خود را قطع کرد.

دیلی میل گفته است شبیر احمد روحانی مسلمان پاکستانی در مسجدی در  یک روستا واقع در  شرق استان پنجاب مشغول موعظه بود  او از جمع پرسید کسی هست که محمد[پیامبر مسلمانان] را دوست نداشته باشد؟
پسر ۱۵ ساله که سوال را درست متوجه نشده بود،دستش را بلند کرد. به گفته پلیس، شیبر احمد روحانی روستا او را به طور خاص در مقابل جمعیت کافر  خطاب میکند.

پلیس پاکستان در گزارش  خود گفته است:پسر نوجوان پس از بازگشت به خانه، همان دست خود را از ناحیه مچ قطع میکند، و دوباره  به نزد روحانی مسجد میرود روحانی به پدر آن پسر میگوید که باید به داشتن چنین فرزندی افتخار کند!

رئیس پلیس در ادامه توضیح میدهد که پلیس به اتهام تحریک به خشونت و ترویج تروریسم او را در روز شنبه۱۶ ژانویه ۲۰۱۶  دستگیر کرده اند.

همچنین رییس پلیس منطقه گفته است که برخی از امامان جماعت بیسواد هستند  و دولت نباید اجازه موعظه به آنها بدهد بسیار از آنها با اتهام تحریک به خشونت و ترویج تنفر در کشور خطر ساز هستند.

همچنین  روزنامه گاردین درگزارشی  گفته است  پسر بچه از عمل خود  پشیمان نیست، چرا که به عشق پیامبر خود انجام داده است.
ساجد علی، یکی از ساکنان محلی، نیز گفته است:این  روحانی پس از مدتی توسط پلیس آزاد شده است!

توهین به مقدسات یک مسئله بسیار بحث برانگیز در پاکستان است، و مسلمانان افراطی  خشمگین بسیاری از مردم را به اتهام  توهین به اسلام در این کشور با اکثریت مسلمان به قتل رسانده اند.
در قانون تعریفی برای توهین به مقدسات وجود ندارد، اما تصریح می کند که مجازات آن مرگ است، اگر چه تا کنون حکم اعدام  به صورت رسمی  اجرا  نشده است.
فعالان حقوق بشر می گویند اتهامات توهین به مقدسات در این کشور جهت تسویه حسابهای  شخصی  است.

About ASHNAIE

کسی‌که همهٔ این چیزها را تصدیق می‌كند، می‌گوید: «آری! من بزودی می‌آیم!» آمین! بیا ای عیسی، ای خداوند! فیض عیسی خداوند با همهٔ شما باد، آمین!

View all posts by ASHNAIE →

دیدگاهتان را بنویسید