بشار اسد در دیدار با سفیر واتیکان، پیام پاپ را دریافت کرد

image_pdfimage_print

بشار اسد در دیدار با نماینده پاپ فرانسیس ضمن دریافت پیام پاپ اعلام کرد مردم سوریه برای بازگرداندن امنیت و ثبات مصمم هستند

بشار اسد پیام پاپ فرانسیس را دریافت کرد

کاردینال «ماریو زیناری» فرستاده پاپ فرانسیس به دمشق نامه رهبر کاتولیک‌های جهان را به بشار اسد تسلیم کرد.

رهبر کاتولیک‌های جهان در این نامه از بشار اسد درخواست کرده است که با تشریک مساعی در جهت پایان جنگ و بازگشت آرامش به سوریه تلاش کنند؛ تا اینکه سوریه تا همیشه الگویی برای همزیستی مشترک باقی بماند؛ همچنانکه که همیشه اینگونه بوده است.

رئیس جمهور سوریه نیز در دیدار با نماینده پاپ فرانسیس ضمن دریافت پیام پاپ، اعلام کرد مردم سوریه برای بازگرداندن امنیت و ثبات مصمم هستند.

بشار اسد در دیدار با ماریو زیناری، فرستاده پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، دریافت کرد که در این پیام، پاپ همدردی عمیق خود را با سوریه و ملت آن در شرایطی که بر این کشور می گذرد، ابراز کرد. پاپ فرانسیس در پیام خود تاکید کرده که واتیکان به صراحت هرگونه مظاهر تروریسم را محکوم می کند.

رئیس جمهوری سوریه نیز به زیناری به دلیل ابقای وی به عنوان سفیر واتیکان در سوریه تبریک گفت. وی تاکید کرد که دولت و ملت سوریه برای بازگرداندن امنیت و ثبات مصمم هستند و سوریه به تحقق آشتی ها که بهترین راه برای تحقق این هدف است، ادامه می دهد.

منبع : محبت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید