✨بیایید دعا کنیم:

image_pdfimage_print

🕊پدر آسمانی ،شاه شاهان، پدر سرمدی، قدوس اسرائیل،با شکر گزاری به حضور پر جلالت آمده ایم .شکر فرصت دوباره ای بخشید تا به صحن های تو وارد شویم.

✨🕊شکر بهر فدیه کردن یگانه پسرت که برای ما بر صلیب قربانی گشت تا ما در صلح و دوستی با خدای پدر باشیم.

✨🕊شکر که در تو پیروز هستیم.شکر در نام تو قدرت هست. شکر برای فیض و نجات که در تو داریم

✨🕊شکرکه فرزندان و وارثان تو هستیم. شکر که تنها که را ه و راستی و حیاتی. شکر، که فکر های تو از فکر های ما بلند تر و راه های تو از راه های ما عظیم تر است.شکر که در فکر ما هستی و بارهای گران و خستگیهای ما را بر می داری و قوت میبخشی.

✨🕊پدر تو در کلامت فرمودی :اما آنانی که منتظر خداوند میباشند قوت تازه خواهند یافت و مثل عقاب پرواز خواهند کرد.خواهند دوید وخسته نخواهند شد.خواهند خرامید و درمانده نخواهند گردید.

✨🕊طبق این کلام و وعده تو،پدر می طلبیم که ایران رو در روزها سخت تو کمک کنی و نجات را بر ایران و ایرانی جاری سازی ،پدر می طلبیم که شفای تو و آرامش تو در ایران بیاید، پدر به وعده ها و زمان های تو اعتماد می کنیم تو خدای عادل و نیکو یی هستی ،تو خدای وفاداری ، خدا ی مهیا کننده،هستی پدر می طلبیم که دست تو بر ایران باشه و همه زانوان در برابر نامت خم شوند و نام تو را بخوانند زیرا تنها در تو رستگاری هست، پدر میطلبیم کهملت ستمدیده ایران را در اتحاد و یکدلی بیاوری تا برای تو بیاستند و در صداقت و راستی بر نیروهای ظلم و تاریکی پیروز گردند.تو ای خداوند در ایران جلال بیاب.

💞 بنام پرجلال و پر اقتدار عیسی مسیح..با ایمان و شکرگزاری
آمین 💞🙏

About ASHNAIE

کسی‌که همهٔ این چیزها را تصدیق می‌كند، می‌گوید: «آری! من بزودی می‌آیم!» آمین! بیا ای عیسی، ای خداوند! فیض عیسی خداوند با همهٔ شما باد، آمین!

View all posts by ASHNAIE →

دیدگاهتان را بنویسید