پیشگویی کتاب مقدس: ماه به خون مبدل خواهد شد!

image_pdfimage_print
پیشگویی کتاب مقدس: ماه به خون مبدل خواهد شد!
پیشگویی کتاب مقدس: ماه به خون مبدل خواهد شد!

گاهی ماه به رنگ قرمز درمی آید. علت آن قرار گرفتن ماه، زمین و خورشید در یک سطح است و در این وضعیت، سایه زمین بر روی ماه قرار می گیرد.گویی ماه رنگ خون به خود گرفته است.

آیا برای دانستن وقایع دوران آخر زمان، باید به وضعیت ماه و ستارگان توجه کنیم؟

به عنوان مسیحی نباید اساس ایمان خود را بر ستاره شناسی قرار دهیم. اگرچه خداوند از ستارگان به عنوان نشانه استفاده می کند. برای مثال، در زمان تولد مسیح، ستاره ای چند تن از ستاره شناسان را به محل تولد مسیح هدایت کرد (متی فصل ۲ آیات ۱- ۱۲).

پیشگویی کتاب مقدس درباره “ماه به خون مبدل می شود:

پیشگویی یوئیل نبی:” خداوند می فرماید علامت های عجیب از خون،آتش و ستون های دود در آسمان و زمین ظاهر خواهم ساخت” (یوئیل فصل ۲ آیات ۳۰- ۳۱).

پیشگویی یوحنا رسول:”ناگهان زلزله شدیدی رخ داد، خورشید تیره شد و ماه به خون درآمد” (مکاشفه فصل ۶ آیه ۱۲).

آیا “ماه به خون درآمد” نماد و استعاره ادبی است؟

خیر، درباره این واقعه پیشگویی شده و بدون شک رخ خواهد داد. مسیح نیز به “ماه” در دوران آخر بشریت اشاره کرد:”پس از آن مصیبت ها، خورشید تیره و تار خواهد شد و ماه دیگر نور نخواهد داد” (متی فصل ۲۴ آیه ۲۹). در واقع مقصود مسیح آن است که نور روشن و طبیعی “ماه” مشاهده نخواهد شد و طبق پیشگویی های یوئیل نبی و یوحنا رسول، ماه به رنگ خون درمی آید!

در ۲۸ سمپتامبر ۲۰۱۵، ماه رنگ قرمز به خود گرفت. درست سه روز بعد، ائتلاف روسیه، ایران و سوریه به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرد. با توجه به پیشگویی حزقیال (فصل های ۳۸- ۳۹) در مورد حمله ایران و روسیه به اسرائیل، قرمز شدن ماه را نمی توان صرفا رویدادی طبیعی تلقی کرد. آن یک “نشانه” بود.

در آینده نیز تغییر رنگ ماه و متعاقب آن، وقوع بلایا و مصیبت ها و هم چنین تحولات سیاسی/ نظامی را در جهان شاهد خواهیم بود.

 

نویسنده مقاله: مهران پورپشنگ

About ASHNAIE

کسی‌که همهٔ این چیزها را تصدیق می‌كند، می‌گوید: «آری! من بزودی می‌آیم!» آمین! بیا ای عیسی، ای خداوند! فیض عیسی خداوند با همهٔ شما باد، آمین!

View all posts by ASHNAIE →

دیدگاهتان را بنویسید